Transport busem ? opłacalny interes?

tanie przewozy do niemiecChociaż możemy zauważyć w ostatnich latach nasilającą się emigrację zarobkową, to jednak i w Polsce często można na tym naprawdę zarobić.
Świetnym pomysłem na biznes okazały się przewozy busami do takich krajów, jak Niemcy, Francja czy Hiszpania.
Pracownicy udający się tam w celu znalezienia posady potrzebują przecież jakiejś formy transportu umożliwiającej im bezpieczną podróż. Jak się okazuje, transporty busami są jednymi z najbardziej opłacalnych form podróży takich osób, nie tylko dla pracowników udających się do pracy, ale także dla właścicieli firm transportowych. Przejazd busem jest o wiele tańszy bowiem niż na przykład podróż pociągiem, a z drugiej strony w związku z dużym zainteresowaniem może na tym zarobić także właściciel firmy transportowej.

Zagraniczne kursy busami

Przewóz busami pracowników to jedna z najczęściej spotykanych form transportu osób za granicę do pracy.
Nic więc dziwnego, że większość sporych firm transportowych oferuje takie usługi.

Zagraniczne kursy busami są czasem organizowane odgórnie, w określonych dniach i godzinach, a czasem na zamówienie większej liczby osób ? na przykład w okresie po świętach, gdzie wyjeżdża naprawdę sporo ludzi.

W wielu przypadkach pracownicy sami decydują się na wynajęcie takiego środka transportu, gdyż jest to opłacalne, gdy osób chętnych do skorzystania z busa jest wiele.

Jest to dość opłacalne dla pasażerów, gdyż nie muszą się oni koncentrować na jeździe, a mogą jeszcze odpocząć.

Co więcej, po dotarciu na miejsce znika dla nich problem auta, które trzeba by gdzieś parkować i tak dalej.

Historia ikarusa

tanie przewozy do niemiec
Ikarus ? przedsiębiorstwo specjalizujące się w produkcji autobusów.
Jego główna siedziba mieści się w Budapeszcie na Węgrzech. Autobusy produkowane są w Székesfehérvár. Ikarus należał do 2006 roku do koncernu Irisbus. W 1913 roku przedsiębiorstwo skupiło się głównie na budowaniu samochodów i podczas I wojny światowej miało spore zyski. W 1927 roku Ikarus wygrał międzynarodowy przetarg i dostarczył 60 krótkich autobusów. Ok. 1933 roku Ikarus zaczął mieć problemy finansowe, przez co przerwał produkcję wielu modeli pojazdów.

W 1935 roku przedsiębiorstwo wznowiło produkcję i całkowicie funkcjonowało podczas II wojny światowej.

23 lutego 1949 roku Ikarus połączył się z producentem samolotów Ikarus Gép és Fémgyár Rt. W 1955 i 1956 roku nowe modele (Ikarus 620, 630 i 31) rozpoczęto sprzedawać w Chinach, Birmie oraz Egipcie. W 1962 roku Ikarus sprzedał za granicą 8000 autobusów.
W 1970 roku firma zajęła drugie miejsce na targach Expo w Monako.

Dzięki tej nagrodzie pokazała swoją pozycję w Europie.

W latach 70.-90.
Ikarus eksportował na Kubę autobusy i części zamienne, które były tam wykorzystywane do produkcji autobusów Girón.

W 1971 roku przedsiębiorstwo wyprodukowało swój 100 000.

autobus, a z każdym rokiem transakcje były coraz większe. W 1973 roku koncern Ikarus stał się czwartym pod względem wielkości producentem na świecie, ale pojawił się problem braku surowców, przez co dostawy znacznie się opóźniały. Największym importerem Ikarusów były Niemcy, lecz po połączeniu NRD i RFN zyski spadły o 10%.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ikarus.

Widok do druku:

tanie przewozy do niemiec