Każda firma musi mieć stronę. Dlaczego

nie każda osoba, która myśli o prowadzeniu własnej działalności gospodarczej na serio, musi zdawać sobie sprawę z tego, że jest to konieczny element pozwalający dotrzeć do nowych klientów. Nic więc dziwnego, że coraz więcej os

Dodane: 30-12-2016 06:53
Każda firma musi mieć stronę. Dlaczego strony internetowe rybnik

Działalność internetowa

Z roku na rok coraz większą popularnością cieszą się firmy, które zajmują się tworzeniem różnego rodzaju stron internetowych. Trzeba przyznać, że obecnie każda osoba, która myśli o prowadzeniu własnej działalności gospodarczej na serio, musi zdawać sobie sprawę z tego, że jest to konieczny element pozwalający dotrzeć do nowych klientów.

Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na skorzystanie z usług firm zajmujących się tworzeniem stron www. Dzięki temu, że utworzona stron zostanie odpowiednio wypromowana w wirtualnym świecie, uzyskamy o wiele większy wzrost zainteresowania naszą działalnością. Zdecydowana większość osób decyduje się także na tworzenie sklepów internetowych przy pomocy profesjonalistów w tej branży.


O serwerze w Wikipedii

Serwer WWW (ang.) web server ? program działający na serwerze internetowym, obsługujący żądania protokołu komunikacyjnego HTTP. Z serwerem WWW łączy się, poprzez sieć komputerową, przeglądarka internetowa, będąca jego klientem, aby pobrać wskazaną stronę WWW.

Serwer WWW może też korzystać z usług innego, równolegle działającego oprogramowania, np. MySQL i PHP, udostępniając wynikowe, dynamicznie utworzone strony WWW, wzbogacone danymi z bazy danych.

Statystyki wykorzystania serwerów www (dane z sierpnia 2014 według serwisu Netcraft):

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Serwer_WWW


Wikipedia i e-commerce

Korzyści wynikające ze stosowania e-commerce jest wiele, najważniejsze z nich to:

oszczędność kosztów funkcjonowania i wyposażania biur, zmniejszenie liczby personelu, skrócenie kanałów dystrybucji (uproszczenie obiegu dokumentacji), zwiększenie prostoty kontaktu z klientami, całkowita lub częściowa rezygnacja z korzystania z magazynów,
zwiększenie ergonomii pomieszczeń ze strony producenta, tak jak przeznaczenie fizycznej powierzchni sklepu np. na produkcyjną bądź składową,
możliwość indywidualizacji kontaktu, rozumiana jako komunikacja z konkretnym odbiorcą (tzw. model one to one),
interaktywność, czyli ułatwione zapamiętywanie prezentowanych treści,
elastyczność,

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny