Dokładnych odpowiedników barw C i M nie ma w języku polskim, są to specjalnie stworzone kolory na użytek przemysłu, które w połączeniu z Y i K umożliwiają oddawanie jak największej ilości barw.
w USA.
W efekcie z form drukowych przygotowanych w Europie nie można uzyskać tych samych barw używając farb (atramentów) CMYK europejskich i amerykańskich.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK
Ogólnie produkty reklamowe, które wychodzą z drukarni są jednymi z najczęściej zamawianych w dużych i małych drukarniach.
Firmy próbują reklamować się na różne sposoby za pomocą różnych materiałów drukowanych; na przykład banery i ulotki wizytówki.Lub też aklejki reklamowe, które służą do: oznaczania produktów, do etykietowania produktów, do naklejania na samochody oraz na szyby w siedzibach firmowych.
druk cyfrowy, który pozwala na drukowanie na przykład na nadawanie numerów seryjnych, które są niemożliwe do nadrukowania w druku offsetowym czy rolowym.
Druk cyfrowy to obecnie najczęściej wykorzystywana metoda również ze względu na wysoką jakość oraz stosunkowo niską cenę i możliwość drukowania niskich nakładów. Pozwala też na szybką zmianę parametrów drukowania lub obrazu źródłowego, co w przypadku innych metod jest niemożliwe do wykonania..