przyczepa reklamowa

outdoor advertising lub out-of-home advertising) ?

przyczepa reklamowa
Reklama zewnętrzna (ang.

outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta.

Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem. Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising.
Jest to wizualna elektroniczna komunikacja.
Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna

Osoby wykonujące reklamy mobilne

Projektowanie reklam mobilnych bywa bardzo odpowiedzialnym zadaniem.
Dzieje się tak wówczas, gdy reklamy mobilne mają służyć informowaniu potencjalnych klientów o wypuszczeniu do sprzedaży jakiegoś nowego towaru, usługi czy leku.
Wobec tego osoby projektujące reklamy mobilne znajdują obecnie zatrudnienie w wielu różnych firmach i mogą one liczyć na posiadanie wysokich i stabilnych dochodów. Muszą jednak być nastawione na to, że będą musiały co jakiś czas zmieniać swoje przyzwyczajenia i wykonywać coraz to nowe reklamy.

Natomiast wśród osób zamawiających reklamy mobilne wyróżnić można wszystkich tych producentów, którzy zajmują się też sprzedażą swoich produktów, właścicieli różnego rodzaju aptek i sklepów oraz osoby prowadzące działalność naukową polegającą na przykład na nauce języków.

Reklama Działanie- cytat z Wikipedii

Reklama może być: Reklama przybiera różną postać ? od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama
.

Widok do druku:

przyczepa reklamowa